Про звернення громадян

Адміністрацією Центру проводиться робота щодо розгляду звернень громадян  у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». На їх виконання додатково здійснено комплекс заходів методологічного, організаційного та інформаційно-аналітичного характеру.

Згідно із  затвердженими графіками ведуть особисті прийоми громадян головний лікар Центру та його заступники, завідувачі амбулаторій ЗПСМ.

Звернення подаються у наступних формах: у устній формі, у вигляді заяви або відгуку у книзі звернень та пропозицій (знаходиться на 4-му поверсі у кабінеті №412 - приймальня), у вигляді звернення до скриньки анонімних звернень громадян (1-й поверх).

Стан звернень будь-якого вигляду знаходяться на постійному контролі у адміністрації Центру на чолі з головним лікарем.

Налагоджено чіткий облік звернень усіх категорій громадян, забезпечується оперативне розв’язання проблем, що спричинили звернення. Приділяється належна увага вирішенню проблем і запитів, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди та інші непрацездатні особи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціальної підтримки.

Робота зі зверненнями ведеться постійно і спрямована на її покращення. Існує контроль за відпрацюванням звернень громадян, недопущення звелікань відносно надання відповідей на письмові заяви чи необ`єктивного підходу до розгляду проблем громадян.

Письмова відповідь на звернення надається адміністрацією Центру протягом 10 днів з моменту реєстрації заяви.